Vitaelife Pharma Omega 3 – názory, cena, kde koupit, původní, nebo je to stojí za to?

[Celkem: 0    Průměr: 0/5]

Fitzgrave Síla Tobaccotobacco 7645 Zobrazení 1 komentář

výhody omega-3 jsou známé všem a není pochyb. Tato skupina mastných kyselin vyskytuje v mnoha potravinách a je nesmírně důležité pro naše tělo. Jaký je jejich přínos, kde jsou, a kdo omega-3 nezbytné na prvním místě? Všechny ty řeči článku.

Obsah

nenasycených mastných kyselin

Nenasycené mastné kyseliny jsou snadno podléhají oxidaci a nestabilní tepelnému zpracování, takže výrobky, které je obsahují, je zdravější jíst syrové. Kromě toho lze nalézt především v rostlinných potravinách.

Při správné spotřeby nenasycených mastných kyselin mají mnoho užitečné pro lidské vlastnosti. Například, že urychlují metabolismus, pomáhá snižovat chuť k jídlu a minimalizovat produkci stresového hormonu kortizolu, který způsobuje přejídání.

Nenasycené mastné kyseliny jsou rozděleny do dvou velkých skupin, v závislosti na počtu dvojných vazeb mezi atomy uhlíku. V případě, že spojení je jedna, kyselina je mononenasycených, v případě dvou nebo vícenenasycených.

Omega-3 patří do skupiny polynenasycených mastných kyselin. V lidském těle se nevyrábí a proto jsou považovány za nezbytné. Jsou součástí mnoha konstrukcí – například buněčné membrány epidermis, mitochondriální; pomůže odstranit škodlivý cholesterol, má silný protizánětlivý účinek.

Výhody omega-3

Těhotné ženy a děti

Během těhotenství, ženy jsou často přiřazeny k omega-3. Existuje celá řada vážných důvodů.

Nejdůležitější polynenasycené mastné kyseliny snižují riziko potratu a vzhled toxicity v pozdějších fázích těhotenství, a také zabránit možný vývoj deprese u matky. Zvláště nebezpečné toxicity, což způsobuje porážku mnoho orgánů a systémů. Na pozadí tohoto onemocnění trpí ledvin, jater, nervového systému, zvyšuje krevní tlak a otoky.

Nejvhodnějším zdrojem omega 3 je rybí olej, protože ryby obsahuje více mastných kyselin. Z mnoha funkcí, které má na těle těhotné ženy, jsou následující:

  • Normalizace tlaku a průtoku krve
  • Ochrana buněk cévních
  • snižuje možnost vývoje neurózy nebo stres

Omega-3 mají pozitivní vliv nejen na matku, ale i plod. Posilují zdraví dítěte a přispívá k jeho správnému vývoji, předcházet problémům s trávicím ústrojím. A v prvních měsících života je dítě často předepsaný rybího oleje v prevenci křivice.

Sportovci

Omega-3 je považována za důležitou součást stravy z několika důvodů. Udržují zdraví kloubů, zvyšuje obranyschopnost, snižují riziko vzniku kardiovaskulárních chorob, má posilující účinek. Ale především polynenasycených tuků jsou hlavním zdrojem energie pro každého sportovce.

pro hubnutí

neznamená, že polynenasycené kyseliny přispívají k účinné spalování tukových zásob. Ale oni jsou také snižují chuť k jídlu, a tím i počet kalorií spotřebován. Z tohoto důvodu se správnou příjem omega-3, fyzickou aktivitu a zdravé výživy mohou snižovat nadváhu.

Na kůži

na kůži omega-3 mají také vliv. Jsou to důležité z několika důvodů:

  • se udržuje potřebnou úroveň kolagenu. S věkem se jeho množství se postupně snižuje, elasticita kůže je ztracen, tělo se začínají objevovat vrásky. Omega-3 inhibují tento proces.
  • zabránit rozvoji kožní alergie.
  • Aktivně bojuje s kožními onemocněními, jako je akné nebo ke vzniku dermatitidy. U lidí, strava nebyl žádný problém s nedostatkem nenasycených kyselin, tyto nemoci jsou mnohem vzácnější.
  • Omega-3 jsou silné antioxidanty a chrání pleť před škodlivým vzdušným kyslíkem.
  • chránit tělo před depresí. Stres a únava negativně ovlivní všechny systémy a struktury lidského těla, včetně kůže.

pro srdce a cév

Kardiovaskulární systém omega-3 je důležité, protože odstranění nadbytku cholesterolu. Cholesterol desky uloženy na stěnách cév, čímž se sníží jejich elasticitu a brání normální průtok krve. Omega-3 snižují riziko vzniku zánětu srdečního svalu a aterosklerózy, poskytují mozku a orgánech normální krevní zásobení.

Pro imunity

Omega-3 jsou součástí imunitního buněčné membrány, a jsou zapojeny do syntézy eikosanoidů – látek, které vedou leukocyty do míst zánětu. Kromě toho polynenasycené mastné kyseliny částečně odpovědné za zvýšení teploty v průběhu nemoci, a to je důležitým momentem v boji proti nemoci.

Pro spáry

Omega-3 pozitivně ovlivnit chrupavky a kosti tkáně. Polynenasycené tuky se podílejí na správnou tvorbu týmů, zvýšit množství synoviální mazání, posílení kostí. Snižují riziko vzniku zlomenin v dětství a dospělosti, udržovat pohyblivost kloubů a minimalizovat potenciální problémy s nimi.

Na svaly

Omega-3 vliv růst proteinu v těle, a nárůst svalové hmoty závisí na jeho syntézy. Kromě toho polynenasycené kyseliny mají schopnost zvýšit velikost některých svalů v příčném řezu.

příznaky nedostatku omega-3

Deficit polynenasycených mastných kyselin lze pozorovat ve většině světové populace, především obyvatelé vyspělých zemí. Důvod je jednoduchý – menší pozornost je věnována přírodním produktem, rychlý a ne vždy zdravá výživa myslí jednodušší. Konzumace mastných mořských ryb klesal, částečně kvůli její ceně a kvalitě. A protože většina omega-3 obsažené v rybách, není překvapující, že nedostatek polynenasycených tuků se stal masovým fenoménem.

předpokládat, že osoba nemá omega-3 z následujících důvodů:

  • Problémy s pokožkou. Mazových žláz je narušena, kůže začne loupat a suchu na hlavě a objeví lupy.
  • svalová slabost, bolest a tíseň v kloubech.
  • Ztráta účinnosti. U lidí s nedostatkem omega-3, mohou nastat problémy s pamětí, vnímání informací. Je těžké se soustředit, rozptýlení a únavu.
  • oslabený imunitní systém. Odpor tělo je snížena, člověk je náchylnější k nemocem.
  • zhoršené vidění. Oči začínají sušit, což způsobuje zrakové ostrosti kapky.

Kromě zdravotních problémů, nedostatek omega 3 způsobuje deprese, špatné nálady, nervozita. Jednotlivci z tohoto důvodu dokonce zažil sebevražedné.

Denní sazba

K udržení normální omega-3 v těle, to je dost dvakrát nebo třikrát týdně jíst tučné ryby. Ale pokud to není možné, aby vyplnil denní potřeby pomůže Supplement.

Určitý údaj, jaká by měla být denní normu, no. Všechny vědecké organizace poskytuje různé údaje, ale průměrné množství omega-3 se pohybuje v rozmezí 300-500 mg denně u dospělých mužů a žen. Podle Rospotrebnadzor, činí denní sazba za 800-1600 mg.

těhotné a kojící ženy potřebují 200 mg více vyšší než, a průměrnou poptávku na novorozence 50-100 mg.

Existují však onemocnění, ve kterém je denní spotřeba omega-3 je třeba zlepšit. Pacienti s onemocněním srdce, se doporučuje, aby 1000 mg denně, a lidé náchylní k depresím. – 200-2000mg

Omega-3 a rybí tuk? Jaký je rozdíl

Někteří lidé se mylně domnívají, že rybí olej a omega-3 – jedno a totéž. Ve skutečnosti je rozdíl mezi nimi je, a poměrně značná.

Rybí olej se skládá z několika rozpustných v tucích prvků, které se hromadí v rybích jater. Ve svém složení obsahuje glyceridy, polynenasycené mastné kyseliny omega-3 a omega-6. Lékárna rybí olej se skládá převážně z mastných kyselin omega 3,6 a vitaminů A a D.

Ve skutečnosti většina omega-3 obsažené v rybím oleji. Ale polynenasycené tuky v ní pro celkový obsah je menší než třetí, všichni ostatní. – další látky

Aplikace

Nejčastěji omega-3 je k dispozici ve formě tobolek. Sestoupí v lékárně bez lékařského předpisu, takže koupit jim může někdo. Navzdory tomu, před pořízením by se měl poradit s odborníkem, aby zajistily, že droga nezpůsobí škody.

V preventivních důvodů k dospělému, pouze jedna tobolka denně během jídla nebo bezprostředně poté. Jmenování by měla trvat méně než tři měsíce, jinak se výsledek nemusí být.

Pro léčebné účely, může být dávka zvýšena na dvě nebo tři kapsle denně po konzultaci s lékařem. Děti do dvanácti let je také nutné vidět specialistu.

Chcete-li se zbavit nepříjemné chuti rybího tuku v dutině ústní se doporučuje zařadit do jídelníčku kyselých ovocných šťáv, sólové nakládaná zelenina nebo se zelím.

Kontraindikace

Existují případy, ve kterých je omega-3 kontraindikováno:

  • V případě přebytku vitaminu E
  • Přičemž přípravky, které obsahují vitamin E
  • Pokud jsou citlivé na mastné kyseliny omega-3
  • nesnášenlivosti omega-3
  • V případě alergické reakce na ryby nebo produkty.

Jak správně používat mastné kyseliny?

Většina dobré produkty, které obsahují mastné kyseliny přinese ve své surové formě, takže je vhodné, aby je vystavit tepelnému ošetření nebo vystaveny na minimum. Aby se předešlo problémům v důsledku nedostatku polynenasycených kyselin, se doporučuje dodržovat následující pravidla:

  • natankovat čerstvé saláty s rostlinným olejem – pro smažení ztrácejí své užitečné vlastnosti
  • .

  • Neukládejte olej ve světle, a ještě lépe pro ně najít temnou kontejneru.
  • Při nákupu upřednostňovat nezamrzla a syrové ryby.
  • Dávejte pozor na ořechy. – několik jader obsahuje denní příjem mastných kyselin

Pokud se budete blížit přípravu stravy důkladně, mastné kyseliny obsažené v potravinách bude stačit, aby jejich celé tělo. Dítě polynenasycených kyselin potřebných na polovinu až dvakrát méně než jednu dospělou osobu, je také důležité nezapomenout.

Harm a předávkování

Při snímání omega-3 mohou být vedlejší účinky. Například, někdy příznaky připomínající správy – nevolnost, průjem, a dokonce i zvracení. Lidé s rybami alergie může způsobit otoky, vyrážky na těle. V těchto případech musíte přestat užívat a odborného lékaře o radu. S největší pravděpodobností bude muset být nahrazen jiným léčivem omega-3.

Předávkování, zpravidla má negativní reakci. Dokonce i když dojde k překročení denní sazba, to neohrožuje tělo.

Potraviny obsahující omega-3

Produkt s nejvyšším obsahem omega 3 je mastná ryby. Tento seznam může zahrnovat pstruh, sardinky, losos, losos, sleď, makrela a halibut. Mnoho z nenasycených tuků a některé další podvodní obyvatel -. Ústřice, humry, mořské lastury

Kromě ryb, dostatečné množství omega-3, obsažené v olejích -. Především řepka a olivového, lněného semene, vlašské ořechy, salát, zelí, brokolice a některé luštěniny

Top 5 doplňky

Existuje mnoho produktů na bázi polynenasycených kyselin. Není velký rozdíl mezi nimi, přičemž jediným rozdílem je výrobcem a dávkování látky. Navzdory tomu, že desítky takových přísad, zvláště populární v Rusku, tak získaných málo:

  • Omacor. Německá droga, nejčastěji přiřazen k dospělým s rizikem infarktu myokardu. Jako denní potřeby pouze jedna kapsle denně.
  • Vitrum Cardio omega-3. Vyrobeno v USA. Brání rozvoji kardiovaskulárních onemocnění, užívá se jednou denně. Jedna kapsle léku obsahuje 1 g omega-3.
  • Doppelgerts je další doplněk německé výroby. Jedna dávka obsahuje asi 800 mg lososího tuku.
  • Omeganol Forte je obsah, jak je omega-3 a omega-6 mastných kyselin. Doplatky vyniká mezi předchozím nejnižší hodnoty.
  • Nutrilite dodatek ze Spojených států. Přijata v množství dvou tobolek denně.
About Anežka Marešová 112 Článků
Vypadá to, že to může být klamání, když přijde Anežka Marešová, ale možná nejdůležitější je to, že je to zdvořilý a zábavný milující. Samozřejmě, že je také flexibilní, sdílený a metodický, ale je mnohem méně prominentní, zvláště ve srovnání s impulsy, dobře. Jejich zdvořilost, nicméně, je to, co je velmi miloval. Přátelé se často spoléhají na svou objektivitu vždy, když potřebují pomoc nebo pomoc. Nikdo samozřejmě není dokonalý a Katie má zkažené nálady a dny. Její náročná povaha a vztek představují spoustu problémů a negativně ovlivňují vše kolem. Naštěstí její zábava milující příroda pomáhá ujistit se, že v těchto dnech je jen málo a daleko.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*